رویدادها آرشیو خبر ها
یوونتوس نیازمنـد پیروزی اسـت

یوونتوس نیازمنـد پیروزی اسـت

پیترو آناستازی مهاجم سابق یوونتوس که متولد کاتانیا می باشد در فاصله چند روز مانده به بازی با کاتانیا درمورد این بازی و شرایط یوونتوس گفـت .

" من پنهان نمی کنم که همیشه یووه را دوست خواهم داشت . اما آن ها نیز کاتانیا هستند و برای برد بازی می کنند حتی مقابل یووه "

" رم کار فوق العاده مهمی را انجام می دهد . آن ها بردهای پیاپی داشتند و این یوونتوس را مجبور می کند که دیگر امتیازی را از دست ندهد . مطمئنا یووه نیاز دارد که در جدول بالاتر از این برود "

" یووه در اروپا نیز می جنگد و بنابراین فشردگی بازی ها برای ان ها بیشتر است . اما رم نتها کالچو را در پیش رو دارد و با تمام انگیزه برای فتح اسکودتو و رقابت با سایر تیم ها تلاش می کند درست مانند یوونتوسی که در 2سال قبل دیدیم "

" مربی کاتانیا مربی خوبی است اما او و تیم ِ او زمان بدی به یوونتوس می رسند . نمایش بازیکنان یووه در مقابل جنوا خوب بود . آن ها با کمک ویدال و توز به دور از هیاهـو به وجود آمده و شلوغی ها به پیروزی رسیدند "

" برای بازی با کاتانیا یووه نیاز به برد دارد . همانطور که گفتم یووه نمی خواهد بیش از این امتیاز از دست دهد و در واقع رم به آن ها این اجازه را نخواهد داد . در بازی یووه-کاتانیا شانس یوونتوس بیشتر است اما چیزی که امروز قطعی و حتمی اسـت ممکن است فردا تغییر کند زیرا فوتبال یک چیز کاملا خاص و ویژه است "
«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
سهیل شناس خوش
سهیل شناس خوش«نگارنده اخبار»
ارتباط با نگارنده: